Najaarstocht

Najaarstocht 24-26 september 2021

Na een vervelende Coronatijd kunnen we eindelijk weer wat organiseren.
We gaan op najaarstocht, al zijn er nog wel een aantal beperkingen. We gaan zoals gebruikelijk naar Muiden, waar we liggen bij de Stichting.
Op vrijdagavond verzamelen we op de haven waar we de borrel doen in het clubhuis, omdat we bij de Bruijnzeelhaven niet terecht kunnen. Zaterdagochtend gaan we door de A9 brug om 9.30 uur.
Iedereen vaart dan op eigen gelegenheid, je kan nog gaan zeilen op het Markermeer, naar Muiden. Daar doen we een aangepaste steigerborrel. We gaan eten bij Brasserie Herengracht. Kosten € 20,00 en voor kinderen tot en met 12 jaar € 5,00.
De zondag is vrij te besteden om te zeilen of rustig richting Haarlem te varen, waar we elkaar treffen voor de A9 brug die om 19.00 uur draait. Er is alleen een voorwaarde. Na overleg met het bestuur is besloten dat iedereen die mee wil een vaccinatiebewijs of een negatieve PCR test moet kunnen overleggen. Dit zal het bestuur op vrijdagavond controleren. Ik hoop dat jullie er zin in hebben.

Inschrijven kan tot en met 19 september hier op de site.

Mosselavond 5 november en Sinterklaas 21 november

Noteer deze data vast in je agenda.
We weten nog niet wat er tegen die tijd mogelijk is, daarom volgt er informatie zodra het duidelijk is. De evenementencommissie.