Evenementen

Wat de HZV nou zo ontzettend leuk maakt? Naast natuurlijk de gezellige leden, de fanatieke wedstrijden en de prachtige locatie, wordt zoveel leuks georganiseerd door de Evenementencommissie. Hieronder in het kort beschreven wat hier dan zoal onder valt.

Zo zijn er in de winter één à twee gezellige uitjes om die lange en koude winter door te komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een bezoek aan een museum, een presentatie over motoren of een high tea voor de dames.

Twee keer per jaar, met Pinksteren en in het najaar, organiseren we een weekendje weg. We vertrekken op vrijdagavond, met zo'n 40 boten richting Amsterdam. Afhankelijk van het aantal dagen zeilen we naar bijvoorbeeld Hoorn, Lelystad of Muiden. Een weekend vol gezelligheid, borrels en etentjes!

In het voor- en najaar tijdens het hellingen verzorgen we de “walsoep”, zodat de hardwerkende leden even kunnen opwarmen en opladen, waarna zij weer vol frisse moed aan de slag kunnen.

Misschien wel het hoogtepunt van de HZV is het zomerfeest in het laatste weekend van juni. Een weekend vol vertier voor jong en oud, met sport- en spelactiviteiten, een diner, live muziek, etc.

Tot slot zijn er nog de mosselavond in november en een hazenpeper avond in januari. Op beide avonden wordt er een heerlijk 3-gangen menu verzorgd voor ongeveer 50 leden in het clubhuis.

Zoals je kunt lezen is er voor ieder wat wils!

De evenementen commissie