Reservering HZV Valk

De HZV heeft drie Poly Valken die je vooraf moet reserveren.

Er zijn een paar regels:

Bent u lid en in het bezit van een boot (in de zomerstalling HZV) groter dan een optimist en bent u ouder dan 16 jaar dan kunt u gebruik maken van een Valk, Leden zonder boot kunnen hun lidmaatschap uitbreiden om met een HZV valk te kunnen zeilen. Hiervoor betaalt u boven op uw lidmaatschap  € 105,00 extra per jaar, aanvraag extra lidmaatschap) Stuur een mail naar secretariaat1922hzv@gmail.com wij nemen contact met u op.

Het max. aantal personen aan boord is 4
Per dag zijn er zes tijdsblokken van 2 uur
Je kunt 1 blok per dag reserveren
Op evenementen kun je de boot niet reserveren. Wil je meedoen aan een wedstrijd meldt dit dan bij de botenbeheercommissie
Na afloop van het zeilplezier zorgt u dat de boot tijdig in de haven afgemeerd ligt.
• U ruimt de zeilen netjes op en neemt afval mee naar huis of gooit dit in de container en laat de boot schoon achter
Mocht er schade gemaakt zijn aan de boot of bij een andere boot dan meld je dit direct d.m.v. een App bericht of SMS te sturen naar 0653254330.

Reserveren doe je zo:

Ga naar de website van de HZV Reservering HZV Valk
Klik op de gewenste datum in de onderstaande kalender (duurt even voor deze zichtbaar wordt)
• Alleen de nog vrije tijdsloten ( Max. 6) getoond, kies het gewenste tijdslot, wordt het gewenste tijdslot niet getoond dan zijn alle vier de boten reeds gereserveerd
Vul de gevraagde gegevens in en klik op verzenden. Graag 1 maal klikken op verzenden.
Je ontvangt een bevestigingsmail en een dag voor de gereserveerde dag een herinneringsmail (check ook de spam box voor de bevestigingsmail). Ook als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is de reservering doorgekomen.
Wil je de reservering op een later moment annuleren? Stuur dan een email naar llsikking@gmail.com

Reservering Valk

Vul de beveiligingscode in
security code