IJsselmeerwedstrijden JVW uit Volendam

De IJsselmeerwedstrijden van de JVW gaan door en wederom vanuit Volendam

Inschrijving wedstrijd voor 28 augustus 2021 via inschrijfformulier op de JVW-site www.jvwhaarlem.com of via mail,  stefan.wigny@gmail.com of b.wigny@online.nl

• Tevens dient de betaling van het inschrijfgeld (zie bijgaand inschrijfformulier) voor 3 september 2021 op

Rekening NL93INGB0000130557 t.n.v. Jachtvereniging Watervrienden te Haarlem binnen zijn.

• Het inschrijfgeld wordt teruggestort als de wedstrijd niet doorgaat EN er geen ligplaats wordt ingenomen in de Marina Volendam.
  • Er is gelegenheid  vanaf 17.00 uur om gebruik te maken van de food-truck op de hoofdsteiger.  DIT IS GEHEEL VRIJBLIJVEND EN VOOR EIGEN REKENING.
  • De maaltijd bestaat uit; Taco’s gevuld met rundergehakt, bonen, mais en groenten, ijsbergsalade met guacamole en crème fraiche
  • De kosten voor een maaltijd zijn euro 9,50 p.p. af te rekenen bij de food-truck

LET OP;  OP = OP

* Bij het doormailen van de ligplaatsen zullen tevens de wedstrijdformulieren worden meegestuurd. De papieren dien je zelf uit te printen. Tevens zullen eventuele corona-gerelateerde maatregelen worden meegedeeld.