Ook de After Party is voor alle leden – kom je glazen, sleutelhanger of vlag ophalen

Beste leden van de HZV,

De viering van het 100 jarig bestaan is achter de rug. Wat een feest is het geweest. Wij hopen dat iedereen die aanwezig is geweest ervan heeft genoten. Tijdens het jubileumfeest hebben alle aanwezigen een jubileumglas (acryl) en een sleutelhanger aangeboden gekregen.

Wij hebben nog voldoende glazen en sleutelhangers over voor leden niet aanwezig konden zijn. Misschien zijn er leden met een glas die wel een setje aan boord willen hebben. Ook daar hebben we nog voldoende glazen voor. Er zijn ook nog een beperkt aantal jubileum vlaggen over. Heb je nog geen vlag dan kun je er nog één ophalen.

Op de After Party, die plaats vindt na de werkavond van dinsdag 19 juli (20:00u) kun je langskomen om glazen, sleutelhangers of vlaggen op te halen. Kom nog even nagenieten van ons jubileumweekend met een hapje en een drankje.

Vragen? Bel met 06 57020674, Ellen Sikking

De jubileumcommissie

Tip: Wil je de sfeer van een werkavond proeven? Kom dan om 19:00 uur en maak live een werkavond mee.