IJsselmeerwedstrijden

Namens de J.V.W:

De afgelopen 2 jaar konden de IJsselmeerwedstrijden in juni geen doorgang vinden vanwege corona. Dit jaar gelukkig weer wel, we hopen dan ook op een grote opkomst! We zijn weer te gast bij Marina Volendam, waarvandaan we zaterdag 11 juni de wedstrijd zeilen.

De wedstrijdcommissie zal zorgen voor de reservering van ligplaatsen voor de deelnemers. De wedstrijdbepaling en banenkaart worden na inschrijving per e-mail aangeleverd samen met de ligplaatsen. Deze dienen door de deelnemers zelf geprint en meegenomen te worden. De baan wordt zaterdagochtend uiterlijk 9.30 uur bekendgemaakt.

Zaterdag wordt er gestart tussen 10.00 en 11.00 uur (afhankelijk van de klasse). Na afloop is er een gezellige steigerborrel en vindt de prijsuitreiking plaats. Ook staat er weer een foodtruck op de pier van de Marina. In het najaar van 2021 hebben een groot aantal deelnemers daar genoten van een heerlijk taco-menu. Zodra we weten ‘wat de pot schaft’ en wat de kosten zijn, laten we het weten. Hopelijk tot de 11e! Inschrijven kan via onderstaand inschrijfformulier of via wedstrijdcommissaris@jvwhaarlem.com.

IJsselmeerwedstrijden juni 2022

IJsselmeerwedstrijden inschrijfformulier juni 2022