Deel je vakantiebelevenissen met alle HZV’ers!!

Beste vakantiegangers,

Deel ook dit jaar weer jouw vakantie ervaring en wij publiceren jouw verhaal in de eigen HZV praat. Elk jaar groeit ons vakantie archief. Doe ook mee en draag bij aan de vakantie special. Sommige verhalen plaatsen we al in het september nummer. Andere verhalen komen in het winternummer aan bod. Hoe je dat doet, dat is eenvoudig.
1. Stuur een appje met daarin een speciale foto, de GPS coordinaten en waarom deze foto zo bijzonder is. Wie of wat staat erop? Stuur dit naar 0653236163.
2. Hou je van pen en papier (toetsenbord en beeldscherm), stuur jouw vakantieverhaal in naar redactie@haarlemsezeilvereniging.nl. Dat mag kort zijn, maar ook pagina's lang.
Schroom niet om jouw verhaal in te sturen, want iedereen vindt het leuk om elkaars vakantie ervaringen te lezen.
3. Nieuw dit jaar! Maak een filmpje met daarin bijzondere vakantie momenten. Wees creatief en monteer dit thuis in elkaar met muziek en (gesproken) tekst. Ben je niet zo creatief of handig, stuur dan gewoon een mooie opname. Stuur hiervoor een download link van bijv. WeTransfer voor je filmpje aan redactie@haarlemsezeilvereniging.nl. Dus geen complete bestanden per email of whatsapp! Wij laten via de HZV Praat weten waar je al dit moois kunt terugvinden op de HZV website.
4. Voor de kids: maak een tekening of ander kunstwerk (een fort op het strand, een schelpenschilderij, een zeiltekening, zeewier in je haar), maak hier een foto van en vraag aan je vader of moeder (of doe het zelf) om dit per Whatsapp met wat tekst (waar, wat, hoe) te sturen naar 0653236163.

Verras elkaar en verras ons weer met al jullie verhalen en geniet van de zomervakantie.

De redactie.