IJsselmeerwedstrijden JVW gaan in aangepaste vorm door

Afgelopen weekend hebben we de volgende afspraken gemaakt met de havenmeesters van Volendam Marina (Claudia en Gerard) ivm de JVW IJsselmeerwedstrijden najaar 2020.

Om mee te beginnen houden wij ons aan, de inmiddels bekende, afspraken die gemaakt zijn met het RIVM.

Afspraken voor het weekend van de wedstrijden;

• Verblijf niet in de koffie ruimte achter het haven kantoor, dit is voor ons tijdens het weekend van de wedstrijden verboden 🚫. Wel mag er koffie/ thee gehaald worden, maar ga dan direct terug naar je boot
  • Geen samenscholing op de steiger, (geen steiger bier) maar blijf op je boot , max 6 personen a/b i.v.m de anderhalve meter regel.
  • De havenmeesters gaan proberen om zo veel mogelijk deelnemende schepen aan één steiger te leggen, verzoek is om met het achterschip naar de steiger te gaan liggen.
  • Ga na de wedstrijd direct terug naar je eigen box.
  • De prijsuitreiking zal plaats vinden aan de desbetreffende steiger en de prijzen zullen gebracht worden naar de prijswinnaars door de wedstrijdcommissie.
  • Nogmaals nadrukkelijk verzoek van de havenmeesters, blijf op je eigen boot en verpest het niet voor een ander. De havenmeesters van Volendam ontvangen dit terugkerend evenement met open armen en hebben het volste vertrouwen dat wij ons houden aan de afgesproken maatregelen, laten wij dit ook zo houden!
  • Er zal dit jaar geen start/finish schip zijn, maar de baan en eventuele bijzonderheden zullen ruim half uur voor de wedstrijd bekend gemaakt worden vanaf de desbetreffende steiger
  • Tevens zal er tijdens de wedstrijd gevaren worden met de eSTELA app, dit is geen verplichting maar als je interesse hebt kan je je aanmelden bij Dennis Zuidam.
  • De wedstrijdpapieren en de boxnummers zullen volgende week per mail aan de deelnemers worden verstuurd, vergeet ze niet zelf uit te printen.
  • Aanmelden kan nog t/m 30 augustus a.s. via ons inschrijfformulier op de website. Je vindt hier ook de actuele aanmeldingen. Bij latere aanmelding wordt het inschrijfgeld met € 5,- verhoogd.
  • Er dient vooraf betaald te worden per bank op rekeningnummer NL93 INGB 00 0013 0557 t.n.v. Jachtvereniging Watervrienden te Haarlem.

De exacte bedragen verschillen per bootlengte en vind je onderaan het inschrijfformulier op de website van de JVW.

Namens de wedstrijdcommissie,

Bernt Wigny