Nieuwsbrief Corona virus COVID-19

Beste HZV leden,
In heel Nederland zijn extra maatregelen nodig om verspreiding van COVID-19 tegen te gaan. De maatregelen die in Noord-Brabant zijn genomen, gelden nu voor heel Nederland. Dat adviseert het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu aan de Rijksoverheid. Het bestuur van de Haarlemse Zeilvereniging Is van mening dat ook wij dat advies moeten volgen. Alle niet noodzakelijke samenkomsten zullen de komende weken niet plaatsvinden.

Dus voorlopig geen:
Bardiensten
Werkavonden
Shantikoor
Woensdagochtend koffie-ochtend
Jeugdevenement (vrijdagavond 20 maart)
Opening Seizoen
Grote schoonmaak

De Algemene Ledenvergadering wordt tot nader order uitgesteld!
Wel gaan de boten te water of de loods uit conform het rooster.

Dus als uw boot op een dinsdagavond aan de beurt is gaat dit door, ook al gaat de werkavond niet door. Mocht u zich niet lekker voelen, verkouden/grieperig, dan zien we u liever niet, maar wel graag een berichtje naar Erwin Sikking 06 53613960 of hzv1922@gmail.com.

Het clubhuis blijft gesloten. We zorgen voor koffie bij of in de loods.

We hopen dat alle maatregelen ervoor zorgen dat het aantal besmettingen zich niet verder uitbreidt en snel naar beneden gaat. We zullen u regelmatig op de hoogte houden middels de nieuwsbrief. Als u vragen heeft kunt u altijd een e-mail sturen naar het secretariaat.