Uitnodiging ‘ROND en PLAT 2019’

Op zaterdag 21 en zondag 22 september 2018 organiseert de Watersportvereniging Nieuwe Meer in samenwerking met de Stichting Westeinder Zeilwedstrijden de ‘ROND en PLAT 2019’ op de Westeinderplassen te Aalsmeer voor Rond- en Platbodemjachten, Westlanders en Scherpe Kajuitjachten.

Een gezellig en sportief zeilevenement voor eigenaren van Rond- en Platbodemjachten zoals Tjalken, Lemsteraken, Tjotters, Boeiers, Boatsjes, Friese Jachten, Open schouwen, Kajuitschouwen en Staverse Jollen. Ook de schippers met zeilende Westlanders zien wij graag weer tegemoet.

Het is een traditie dat tijdens het weekend tevens eigenaren van scherpe kajuitjachten kunnen strijden om de kristallen wisselprijzen. Door de keuze van twee zeilwedstrijden op de zaterdag en één lange baan wedstrijd op de zondag zijn deelnemers in staat om op de zondag tijdig huiswaarts te keren.

Bijgaand het programma en het inschrijfformulier.

Wij zien uw inschrijving graag tegemoet.

Hans Tol