IJsselmeerwedstrijden 31 augustus 2019

Inschrijving wedstrijd voor 25 augustus 2019 via inschrijfformulier op de JVW-site www.jvwhaarlem.com of via mail,  stefan.wigny@gmail.com of mail@jourybeeren.n

Tevens dient de betaling van het inschrijfgeld voor 29 augustus op rekening NL93INGB0000130557 t.n.v. Jachtvereniging Watervrienden te Haarlem binnen zijn.

LET OP DIT IS EEN NIEUW REKENINGNR.

De inschrijfbedragen hebben we helaas moeten verhogen omdat er sinds dit jaar toeristenbelasting geheven wordt in Volendam. We zijn uitgegaan van 2 personen per schip voor 2 nachten.
Het inschrijfgeld wordt teruggestort als de wedstrijd niet doorgaat EN er geen ligplaats wordt ingenomen in de Marina Volendam.
Bij het doormailen van de ligplaatsen zullen tevens de wedstrijdformulieren worden meegestuurd. De papieren dien je zelf uit te printen.

Inschrijfformulier downloaden.