Zomerfeest op Wereldreis

Beste avonturiers,

De inschrijving is gesloten.

Graag verwelkomen we jullie op een onvergetelijke wereldreis, hier op ons eigen zomerfeest! We nodigen jullie uit om samen te vieren, te ontdekken en te genieten van de diverse culturen die onze planeet te bieden heeft. Het thema dit jaar is ''Wereld'' en we nemen jullie graag mee op deze spannende reis zonder al te veel bagage.

Onze wereldreis begint op vrijdagavond om 21.00 uur met een borrel in het clubhuis, gevolgd door een pubquiz om 21.30 uur. Test je kennis over de landen van de wereld en win een prachtige prijs!

Op zaterdag gaat onze reis verder met een kidsactiviteit. We gaan leuke wereldbollen maken die we tentoonstellen in de loods en we laten ons schminken in de mooiste kleuren. Vergeet niet oude kleding of een schort mee te nemen voor het knutselen.
Daarna genieten we van een Hollands patatje en/of snack van 11.30-12.45 uur. Om 13.00 uur krijgen we uitleg over de spellen voor die dag., waarbij iedereen kan meedoen, want we houden het rustig dit jaar.

's Avonds om 18 uur gaat onze reis verder met een Werelds BBQ buffet en toetje in de loods. (€25 pp en €12,50 kids tot 12 jaar)  We sluiten de dag af met de voetjes van de vloer met de hits van onze DJ.

Op zondagochtend beginnen we rustig om 10.30 uur met koffie en taart in de loods. Daarna struinen we rond op de braderie om 11.00 uur. Heb jij nog zeil- of bootspullen die je niet meer gebruikt? Kom op de braderie staan en maak iemand anders blij. We vervolgen onze reis met een Hollandse patatje en/of snack (als er over is) en sluiten af met een gezamenlijk spel om 13.00 uur. Na de uitreiking van de prijzen zijn we aan het einde gekomen van onze fantastisch wereldreis tijdens het zomerfeest.

Om van ons zomerfeest een groot succes te maken, hebben we jullie hulp natuurlijk nodig! We zijn op zoek naar vrijwilligers die een handje willen helpen bij verschillende taken gedurende het weekend. Jullie inzet is onmisbaar om ervoor te zorgen dat iedereen een geweldige tijd heeft.

Bij het inschrijven kan je je voorkeur opgeven waarvoor jij je zou willen inzetten.
- Bar
- Spelbegeleiding
- Patat
Alvast hartelijk dank voor jullie inzet en enthousiasme.

Laten we samen deze dagen onvergetelijk maken en proost op een fantastische reis!