Shantykoor repetitie data

Hallo allemaal.

• Hier weer eens een vrolijke noot van het shantykoor. Met de laatste repetitie van 26 april voor de zomer, zit het er weer op. We hebben weer heel wat liedjes bijgeschaafd en nieuwe liedjes gezongen. Tussen de bedrijven door, hebben we ook nog opgetreden in de Heemhaven te Heemstede. Wat overigens een leuk optreden is geweest. De bewoners hebben zich prima vermaakt en we mogen weer terug komen. We zijn al zo’n 8 jaar bezig met zingen en hebben een mooie ontwikkeling doorgemaakt. We hebben een fijne groep die van zingen houdt. Af en toe kan het weleens niet goed uit de verf komen maar dat mag de pret niet drukken. Als we er maar plezier in hebben. Mochten er nog steeds mensen zijn die ook graag willen meedoen, kom dan gerust naar een repetitie avond toe.
    De volgende repetitie avonden starten weer op, donderdag 27 september om 20.00 uur. De daarop volgende datum van de repetities zijn;donderdag,

11 oktober
           25 oktober
                        8   november