Enquête Nieuw clubhuis

Al jaren is het de wens van de HZV om een nieuw clubhuis te bouwen en dat komt nu steeds dichterbij. Het bestuur wil de leden graag laten meedenken over hoe het nieuwe clubhuis en de bijbehorende faciliteiten er uit moeten gaan zien. Uiteraard zit er aan de bouw een kostenplaatje. Dit betekent dat misschien (nog) niet alle wensen gerealiseerd kunnen worden. Wij nodigen jullie van harte uit om onderstaande enquête in te vullen. Je hebt tot 15 maart de tijd om de enquête in te vullen. De resultaten zullen worden getoond op de ALV in het voorjaar 2017.

Ieder lid, jeugdlid of donateur mag slechts eenmaal  aan de enquête mee doen.

Het bestuur

Voor het ontwerp van het nieuwe clubhuis hebben we ons aan de onderstaande kaders te houden:

• We mogen maximaal 140 m2 bebouwen (ongeveer de grootte van het huidige clubhuis incl. de huidige toiletten en douches)
  • De nokhoogte mag maximaal 8 meter zijn
  • De goothoogte maximaal 4 meter
  • De dakhelling moet tussen de 15 en 55 graden zijn
  • De kleuren moeten in lijn van de omgeving zijn i.v.m. de welstandscommissie

De clubhuis enquête

Geen velden gevonden.