Opening jubileumjaar en nieuwe clubhuis

Op 27 maart was de opening van het jubileum vaarseizoen. Dit werd samen gevierd met de opening van het nieuwe clubhuis. Veel leden waren aanwezig om het feest mee te vieren. Het was heet mooi weer met een zwak windje en heerlijk zonnetje.

De jeugd van de HZV hadden een prominente rol bij de opening want de jeugd heeft de toekomst. Zij gaan het langst genieten van dit mooie clubhuis.

Er werd getoast met jubileum glazen en de jubileum vlag voor alle ligplaatshouders van de zomerstalling 2022 kon worden opgehaald. De haven zag er direct al een beetje feestelijk uit met al die jubileum vlaggetjes in het want.

Heb je nog geen jubileumvlaggetje opgehaald en lig je in de zomerstalling? Deze is af te halen bij Corry de Mooij aan het eind van de midden steiger.

De foto’s zijn gemaakt door Emilie Engel en Eelco van Rietbergen.

Klik hier voor alle foto’s. Je dient wel ingelogd te zijn.