Geen mosselavond en de Sint deelt wel uit maar komt niet langs

Beste HZV’ers,

Allereerst zijn we blij om te vermelden dat de Najaarstocht na 3 jaar op rij tegenslag dit keer gewoon door kon gaan. En zelfs de zon liet zich geregeld zien! Verder moeten we helaas melden dat de mosselavond dit jaar niet door zal gaan. In de overgang naar het nieuwe clubhuis is dit voor nu simpelweg niet haalbaar.

En dan tot slot een belangrijk bericht voor alle kinderen en kleinkinderen van de HZV! We
hebben namelijk een brief gekregen van Sinterklaas. In zijn brief staat dat hij het heel jammer vindt dat een daadwerkelijk bezoek dit jaar niet zal lukken, maar dat hij volgend jaar sowieso weer terug zal keren om iedereen weer te zien en ons prachtige nieuwe clubhuis kan bewonderen. Daarnaast schreef hij dat hij voor alle kinderen een cadeautje achter zal laten bij ons. En wij zorgen er uiteraard weer voor dat deze cadeaus bij jullie terecht komen.

Wat is hiervoor nodig? Stuur een mail naar HZVevenementen@hotmail.com met de naam/namen en voor ieder kind 2 mogelijke cadeauwensen van +/- 10 euro. Het is voor kinderen tot en met 10 jaar. Voeg hierbij ook het adres toe waarnaar de cadeaus kunnen worden gebracht. Dit kan tot uiterlijk zondag 14 november. De cadeaus zullen rondgebracht worden in de ochtend van 21 november, zorg dus dat je dan thuis bent!

En voor wie zich opgeeft: maak even wat leuke foto’s zodat de rest van de HZV’ers ook

mee kunnen genieten!

Groeten van de Evenementencommissie