Sluitingswedstrijden JVW gaan door in aangepast vorm

In verband met de huidige corona-situatie en de bijbehorende aanscherpingen in de maatregelen, hebben we vanuit het JVW-bestuur besloten de plannen voor onze aankomende sluitingswedstrijden te wijzigen. We laten de wedstrijden doorgaan, maar de activiteiten eromheen (de maaltijd, baropening en koffie- en theefaciliteiten) zijn afgelast.

Wat betreft de wedstrijden vragen we deelnemers zich aan te melden via de website. We hebben hiervoor een aanmeldformulier klaargezet: https://jvwhaarlem.com/sluitingswedstrijden-jvw/. Ook toeschouwers (dus mensen die graag met de boot op Penningsveer willen liggen van de HZV en HJC) vragen we zich vooraf aan te melden voor een ligplaats. Wel kan het zijn dat als het te druk wordt op de steigers of voor het clubhuis, we onze leden en jullie leden verzoeken richting hun boot te gaan. Verder vragen we net als bij de IJsselmeerwedstrijden de deelnemers zelf de papieren uit te laten printen en de prijsuitreiking uit beluisteren via kanaal 77. Over hoe we daarna de prijzen op de juiste plek krijgen, zal de wedstrijdcommissie zich op een later moment buigen. Aangezien alles erg uitgekleed is, hebben we besloten geen inschrijfgeld te vragen voor de wedstrijden.

Groetjes  Charlotte