Uitnodiging IJsselmeerwedstrijden 15 juni 2019

Download hier het inschrijfformulier

Inschrijving wedstrijd voor 8 juni 2019 via inschrijfformulier op de JVW-site www.jvwhaarlem.com of via mail,  stefan.wigny@gmail.com of mail@jourybeeren.nl
Tevens dient de betaling van het inschrijfgeld voor 13 juni op rekening NL93INGB0000130557 t.n.v. Jachtvereniging Watervrienden te Haarlem binnen zijn. LET OP DIT IS EEN NIEUW REKENINGNUMMER.

Er wordt een gezamenlijke chinese maaltijd georganiseerd kosten ca. € 10,00 p.p. Opgeven 14/15 juni in Volendam

Het inschrijfgeld wordt teruggestort als de wedstrijd niet doorgaat EN er geen ligplaats wordt ingenomen in de Marina Volendam.
Bij het doormailen van de ligplaatsen zullen tevens de wedstrijdformulieren worden meegestuurd. De papieren dien je zelf uit te printen.

15 juni 2019 (Marina Volendam)
Belangrijk: stuur bijtijds ( voor 8 juni 2019 ) uw inschrijfformulier op. Inschrijvingen na die datum worden verhoogd met € 5,= administratiekosten

De inschrijfbedragen voor dit jaar zijn;

•            Schip kleiner/gelijk 9 meter: € 20,50

•            Schip kleiner/gelijk 11 meter € 28,50

•            Schip groter dan 11 meter € 36,00

•            Schip indien geen ligplaats nodig: € 5,-

Het inschrijfformulier dient 1 week voor aanvang v/d wedstrijd bij het wedstrijd comité binnen te zijn. Bij latere aanmelding wordt het inschrijfgeld met € 5,= Euro verhoogd.

Het inschrijfgeld voor de IJsselmeerwedstrijden kan uitsluitend vooraf per bank worden voldaan. Je inschrijving is geldig wanneer het

inschrijfformulier is ingevuld en  de betaling is ontvangen op rekening NL93INGB0000130557 t.n.v. Jachtvereniging  Watervrienden te Haarlem. LET OP DIT IS EEN NIEUW REKENINGNUMMER.

In de week voorafgaand aan de IJsselmeerwedstrijden sturen we je de wedstrijdpapieren (banenkaart, startprocedure, deelnemerslijst) per email toe. De vrijdagavond is er dan geen noodzaak om je te melden om de papieren op te komen halen, en ben je vrij om je avond in te delen naar eigen keuze (uit eten, gaan stappen, zeiltrimmen enz.) De wedstrijdpapieren dien je zelf uit te printen.

q    Inschrijven is mogelijk via,  stefan.wigny@gmail.com of mail@jourybeeren.nl  of via de JVW-site

q    De wedstrijd is alleen toegankelijk voor mono-hulls.

q    Liggeld is inclusief bij het inschrijfbedrag.

q    De eerste start van de wedstrijd vindt plaats op zaterdag 15 juni 2019 om 10.00 uur.