Van de wedstrijdbanen

Kleinzoon Wolthuis, 1e wedstrijd

Dit jaar zijn er door de diverse leden weer wedstrijden gevaren. Hieronder een kort overzicht van de resultaten.

Afgelopen weekend zijn de najaarswedstrijden van de HZV gevaren. Mooi weer met op zaterdag een aardig windje en zondag bijna geen wind. Klik hier voor de uitslagen en hier voor de  foto’s.

Jesse Mulder en Jaap Wilschut hebben op 9 september met de Push Up mee gedaan aan de 100 mijls Bruine Bank race. Zij eindigde als 7e. Bijzonder was dat zij na binnenkomst direct doorgevaren zijn naar de HZV om vervolgens met de V24 aan de najaars wedstrijden van de HZV deel te nemen.

Frank Peetoom, Ron Sepers en Ben van der Meij hebben op 24 en 25 augustus meegedaan in de toerklasse van de 24 uurs race 2016. Klik hier om de uitslagen te zien en hier om de foto’s, video’s en verslagen te zien.

Op 30 april namen Dennis Zuidam met de Jam Session en Jesse Mulder met Push Up deel aan de dualhanded 50 mijls race Dennis eindigde als 3e en Jesse als 5e. Klik hier voor meer info, foto’s en uitslagen