Oproep van de wedstrijdcommissie

Beste zeilvrienden,

wedstrijdjes3Wij als wedstrijdcommissie hebben plezier, sportief gedrag en veiligheid van de deelnemers tijdens de onderlinge wedstrijden hoog in het vaandel staan. Mede door de inzet van Melvin Wickel en de enthousiaste vrijwilligers de afgelopen jaren hebben we de veiligheid zo veel als mogelijk kunnen waarborgen voor de deelnemers. Desondanks zijn we als commissie op zoek naar extra vaste versterking voor de rescue om ook in de toekomst de veiligheid te kunnen waarborgen.

Dus ben je iemand die:

• Het geen probleem vind om zich één weekend per jaar in te zetten ( oke, eenmaal in de drie jaar, twee weekenden)
  • Enthousiast is om ons te komen versterken
  • In het bezit is van een vaarbewijs

Kom dan ons team versterken.

Immers, met voldoende rescue’s op het water komt naast de veiligheid, ook het motto van de HZV niet in het geding;

“Vaert samen, dan vaert ge wel”

Met vriendelijke groet,

Michel Peetoom, Melvin Wickel en Albert Wolthuis