Nieuwe website

Zoals te zien  was, is de website van onze vereniging een tijdje buiten bedrijf geweest.
De voormalige site voldeed niet meer aan onze wensen, zoals de beveiliging en vooral het gebruik.
Daarom zijn we overgestapt op een compleet nieuw systeem (cms voor de insiders)

show more

Hiervoor zijn de webmasters Ellen en Clemens in november op cursus geweest en zijn druk bezig geweest alles vanaf niets weer op te bouwen.
Misschien is er aan de buitenkant niet veel veranderd, aan de motor van de site daarin tegen gaan we van een Opel naar een Mercedes 😉

Zo zal het strak mogelijk zijn om op de site in te schrijven voor de diversen evenementen, zoals bijvoorbeeld de zeiltraining de pinkstertocht wedstrijden en een zomerfeest.

Het grootste gedeelte van de website zal zonder inlog te bekijken zijn, maar voor sommige gedeelte die privacy gevoelig zijn zoals de wie wat waar de Praat en foto’s zal een login nodig zijn.
Op deze pagina’s zal een  mogelijkheid zijn om in te loggen.

Om het toch wat laagdrempelig te houden zal er voor alle leden één gebruikersnaam en één wachtwoord zijn.  Je hoeft dus niet zoals op de vorige site een persoonlijk account aan te maken.

De algemene gebruikersnaam en het wachtwoord zullen dezelfde zijn als die van het internet op de haven, met als aanvulling achter het wachtwoord, de code van het hek, zonder spatie. Dit zal ook terug te vinden zijn op de voorjaarsnota.

Wij, de webmasters, horen graag jullie commentaar en wat er eventueel nog zou kunnen worden verbeterd aan de website en welke functionaliteit jullie nog graag zouden zien toegevoegd, uiteraard moet dit technisch haalbaar zijn.

Dit kan op, webmaster@haarlemsezeilvereniging.nl

show less