Inschrijven Sinterklaasfeest

Voor onze lieve kleine leden,
Dit jaar heeft Sinterklaas aangegeven dat hij de HZV ook een bezoekje brengt. Op 26 november om 14 uur stapt Sint en zijn Pieten in de kom op de vereniging aan wal. We starten de middag om 13 uur en dan gaan we ons met zijn allen klaarmaken voor Sinterklaas.
Voor onze kleine leden (of kindjes waarvan de ouders lid zijn) heeft hij een presentje meegenomen. Dus ben jij 8 jaar of jonger? Laat je papa of mama je snel opgeven zodat Sinterklaas weet dat jij er bent. Opgeven kan tot 12 november via de knop onderaan de pagina.
Ben jij of zijn jouw ouders geen lid maar wil je wel graag komen? Dit kan ook zeker! Sinterklaas vraagt dan wel aan papa en mama een kleine bijdrage van €10 (per kind) dan ligt er ook een presentje klaar voor de kleintjes van niet-leden die nog geloven.