Inschrijven HZV midzomerwedstrijden 22-23 augustus

IMG_2669Op zaterdag 22 en zondag 23  augustus worden bij de HZV de “Corona-vrije” midzomerwedstrijden gevaren. Wil je meezeilen? Schrijf dan in via de inschrijfknop hiernaast.

Start wedstrijd zaterdag: 14:00 uur.

Indien je de wedstrijden wil varen in een Optimist, Laser of Polyvalk van de vereniging dan kun je een e-mail sturen met je naam, 06-telefoonnummer en de soort boot die je wil  reserveren naar: hzv1922@gmail.com. We hopen dat ook de wat minder ervaren zeiler(tjes) een keer willen meedoen om het gemis van de zeiltraining goed te maken en zullen afhankelijk van de inschrijvingen extra rescues inzettten.

Wat verder nieuw is deze keer is dat we zaterdagavond de cateraar voor het eten laten zorgen. Dit zal een lasagne of spaghetti carbonara zijn, dat kunt u van te voren zelf aan geven. Het eten zit verpakt en is dus volledig coronaproof. Er zullen een beperkt aantal tafels en stoelen met de nodige tussenruimte in de loods beschikbaar zijn. Ook kunt u er voor kiezen om de maaltijd op uw boot te nuttigen.

Voor het eten op zaterdagavond is inschrijven verplicht en omdat het allemaal wat kort dag is, kunt u zich inschrijven door een mail te sturen naar hzv.evenementen@gmail.com. De kosten voor een maaltijd zijn €10,00 pp en voor de kinderen €5,00. U kunt op zaterdag de maaltijden betalen, het liefst via pin.

In deze mail dus graag hoeveel personen, eventueel hoeveel kinderen, allergieën en of u lasagne of spaghetti carbonara wil eten.

Er is dit jaar ivm het Coronavirus geen feestavond.

Zondag kan er weer fris en fruitig gezeild worden. De start van de 1e wedstrijd is om 10:30u.

We hopen dat jullie er allemaal bij zijn!

Samen houden we Corona onder controle!

Hieronder de lijst met inschrijvers tot nu toe.

Inschrijfformulier HZV midzomerwedstrijden

Voornaam en Achternaam StuurmanType bootLid van vereniging