Kom helpen- 16 maart Grote schoonmaak

Vind jij het ook zo fijn om in een schoon en opgeruimd clubhuis een drankje te drinken?

Heb je er wel eens bij stilgestaan dat er elke week een groepje leden er voor zorgt om dit mogelijk te maken?

Wist je:

• dat het heel gezellig is om, 1 x per 6 weken, te poetsen met een klein groepje?
  • dat je daarna met een voldaan gevoel naar huis gaat omdat je iets voor de vereniging hebt gedaan?
  • om een steentje bij te dragen, je niet perse lid hoeft te zijn!
  •  je als man, vrouw, kind, vriend enz. van….. ook van harte welkom bent?

Dus als je eens in de 6 weken een uurtje over hebt, meld je dan aan bij Marijke van den Booren en vertel je wensen qua dag en tijd. Marijke zal je dan bij de juiste groep indelen.

Ook de, inmiddels beroemde, grote schoonmaak komt er weer aan en valt ook dit jaar samen met de tewaterlating van de eerste boten.

Je hoeft geen lid van de poetsclub te zijn, het zou ook geweldig zijn om 1 x per jaar je handen uit de mouwen te steken!

Dus stap samen op de fiets of in de auto en kom 16 MAART, gewapend met je eigen emmer en een doekje enz., naar het clubhuis. Hier starten we om 10 UUR met koffie met wat lekkers om daarna met z’n allen aan de slag te gaan.

Zal me een bedrijvigheid worden op 16 maart, vele HZV leden en begunstigers in actie.

Hoe leuk is dat!!!

Tot dan,