Dag Sinterklaasje, dag, dag……tot volgend jaar!

Vandaag bracht de Sint met een grote groep zwarte Pieten een bezoek aan de HZV. Een grote groep kinderen met ouders, oma’s en opa’s ontvingen de Sint met aanhang luid zingend. De voorzitter Norbert Albers begroette de Sint en bedankt hem voor zijn bezoek aan onze vereniging.

Binnen in het clubhuis vertelde de Sint dat pakjesboot 13 voor de sluis moest blijven liggen omdat de sluis niet draait op zondag. Daar hadden de pieten geen rekening mee gehouden. Gelukkig maakte meester Jan nog een rondje met zijn boot en konden de Sint met zijn pieten overstappen op deze boot.

De Sint had een vriendelijk woord voor alle kinderen. Sommige ouders mochten ook mee naar voren komen. Zo mochten Bouke en Nicole samen met hun kindjes de pinguïndans doen. Het jongste lid, Julia Zwart mocht samen met ouders en oma’s en opa’s een mooi lied voor de Sint zingen. Julia sliep lekker door terwijl de anderen zongen. Alle kinderen kregen natuurlijk een mooi kado van de Sint. Uiteindelijk vertrok de Sint met zijn gevolg onder een luid dag Sinterklaasje, dag, dag. Tot volgend jaar Sinterklaas en Pieten, uw bezoek was een groot succes.